Wanneer wordt e-invoicing verplicht voor jouw onderneming? Bekijk het hier.
Architectenbureaus

Dé partner voor architectenbureaus

Als architect of binnenhuisarchitect ga je verschillende fases door met een klant. Vaak is er een eerste oriëntatie gesprek, dan wordt er een eerste ontwerp gemaakt, vervolgens volgen er nog wat aanpassingen en dan volgt er vaak nog een opvolging. Het kan zijn dat hier niet persé verschillende offertes en facturen aan vast hangen, maar toch is het fijn om te weten welke klanten nog lopende zijn en in welke fase een project zich bevind. Elke klant en elk project verdient de juiste opvolging en afronding. Offertes kunnen uitgebreid zijn, maar verschillende elementen zullen vaker terugkomen. De vaak terugkomende diensten sla je op in CoManage om sneller offertes te kunnen uitsturen.

Probeer het gratis uit
14 dagen zonder aankoopverplichting 👍
  • digitale administratie facturatie, klantenbeheer, ...

  • professionele offertes met een eigen template

  • tijdregistratie digitale administratie

  • aankoopfacturen verwerk bonnetjes en andere kosten

  • 7/7 support elke dag ondersteuning van 9u tot 22.30u

  • projectbeheer inclusief bijbehorende administratie

 
 

super programma, overzichtelijk en handig voor een zeer voordelige prijs.

Meer...Minder...
Roel van Malcote

Goede hulp bij problemen met mijn mail, nu alles een beetje aangepast en ze gaan de opvolging doen. Top.

Meer...Minder...
Webdesign Myna Boucquez Peter

Ik gebruik CoManage al aantal jaren en absoluut héél tevreden van. Simpel product, makkelijk in gebruik en bij de minste vraag kan ik via de chat functionaliteit mijn vraag stellen en ik krijg altijd snel en héél doeltreffend een antwoord op mijn vraag/probleem waarmee ik verder kan.

Meer...Minder...
Eyal Benisty

Ik ben enorm tevreden over jullie dienstverlening. Het valt me op dat jullie via de chat direct en adequaat reageren op mijn vragen en verzoeken. Ik waardeer het enorm dat jullie altijd met het juiste antwoord komen en mij blijven ondersteunen totdat alles volledig naar mijn tevredenheid is opgelost. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en zal jullie zeker aanbevelen aan anderen.

Meer...Minder...
Gill Meert
 

Ontdek de voordelen voor architectenbureaus

Lees hieronder waarom CoManage reeds het favoriete

administratieprogramma is van verschillende architectenbureaus

invoice_icon

Langdurige projecten opvolgen

Ieder project heeft zijn eigen fases. In CoManage houd je eenvoudig bij welk project in welke fase zit. Zo zal je opvolging altijd ‘on point’ zijn. Voor soortgelijke projecten maak je eenvoudig een template aan, die je vaker kan gebruiken.

clock_icon

Uitgebreide offertes professioneel opmaken

Eén offerte bevat een hoop uitleg. Soms komt een deel van deze uitleg bij verschillende klanten overeen. Daarom maak je in CoManage eenvoudig een template aan voor verschillende soorten offertes. Dit scheelt tijd en tijd is geld.

Razendsnel klantgegevens opzoeken in je CRM

Alle klantinformatie opslaan in één systeem

De ene klant vraagt enkel een offerte aan en de andere klant bouw je een langdurige samenwerking mee op. Toch is het handig om al deze informatie op één plek op te slaan. In CoManage houd je al deze informatie eenvoudig bijeen.

 
CoManage invoices  

Functionaliteiten voor architectenbureaus

Met CoManage heb je een verzameling aan tools die je het leven als architectenbureau gemakkelijker maken:

Blogberichten voor architectenbureaus
 

Een Offerte Maken - 5 fouten en frustraties (die je kan vermijden)

Een offerte maken kost tijd. Kostbare tijd. En als de klant jouw offerte uiteindelijk niet aanvaardt, is dit voorgoed verloren tijd. Dat wil helaas niet zeggen dat je als ondernemer helemaal geen offertes hoeft te maken. Offertes zijn immers cruciale documenten om de groei van je bedrijf te stimuleren.

We zetten in dit artikel vijf frustraties bij het maken van een offerte op een rij. En tonen aan hoe je die eenvoudig kan vermijden.

Lees meer

Wat is (het nut van) een klantenbestand?

Een klantenbestand is een document dat de belangrijkste gegevens van je klanten bevat. Een eenvoudige definitie, maar hiermee is het laatste woord over klantenbestand zeker niet gezegd.

In dit artikel beantwoorden we de vraag waarom je een klantenbestand écht wél nodig hebt.

Het lijkt misschien dat we hiermee een open deur intrappen. Maar zelfs zelfstandigen en ondernemingen die al jaren actief zijn, hebben soms geen klantenbestand. Of gebruiken het niet. Of doen het op een ouderwetse manier, zoals papieren in plaats van digitale klantenfiches.

Lees meer

Openstaande facturen vermijden? Wordt tot 30% sneller betaald met deze 10 tips

Lig jij ‘s nachts ook wakker van openstaande facturen? Volkomen terecht. Elke factuur die niet, of te laat betaald wordt, kan het bestaan van jouw onderneming in gevaar brengen.

Ben jij het beu om te wachten op, of te smeken voor jouw geld? Lees dan onze 10 tips om openstaande facturen te vermijden.

Zelf je geld innen is immers sneller en goedkoper dan een incassobureau inschakelen. Extra bonus: klanten die op tijd betalen, verhogen de kwaliteit van jouw nachtrust.

Lees meer
🚀
Gebruik net zoals 1500 andere bedrijven CoManage en vereenvoudig je administratie!
Test 14 dagen gratis
zonder aankoopverplichting 👍