Architectenbureaus

Dé partner voor architectenbureaus

Als architect of binnenhuisarchitect ga je verschillende fases door met een klant. Vaak is er een eerste oriëntatie gesprek, dan wordt er een eerste ontwerp gemaakt, vervolgens volgen er nog wat aanpassingen en dan volgt er vaak nog een opvolging. Het kan zijn dat hier niet persé verschillende offertes en facturen aan vast hangen, maar toch is het fijn om te weten welke klanten nog lopende zijn en in welke fase een project zich bevind. Elke klant en elk project verdient de juiste opvolging en afronding. Offertes kunnen uitgebreid zijn, maar verschillende elementen zullen vaker terugkomen. De vaak terugkomende diensten sla je op in CoManage om sneller offertes te kunnen uitsturen.

Probeer het gratis uit
14 dagen zonder aankoopverplichting 👍
  • digitale administratie facturatie, klantenbeheer, ...

  • professionele offertes met een eigen template

  • tijdregistratie digitale administratie

  • aankoopfacturen verwerk bonnetjes en andere kosten

  • 7/7 support elke dag ondersteuning van 9u tot 22.30u

  • projectbeheer inclusief bijbehorende administratie

 
 

Ik stootte per toeval op CoManage op een zaterdag middag, toen ik op zoek was naar het ideale programma voor onze nieuw opgerichte vennootschap. Toen ik de zogenaamde "chat support" wilde uittesten, besefte ik dat er werkelijk iemand van support achter het scherm zat om mijn bijkomende vragen te beantwoorden. Bij andere software-ontwikkelaars had ik dit nog niet eerder gezien, vooral niet in het weekend. Waar ik ook ben, en om het even welk moment van de dag, kan ik hulp vragen en krijg ik meteen antwoord of een oplossing. CoManage biedt exact hetgeen ik nodig heb om de kernactiviteiten van mijn vennootschap te vertalen naar concrete handelingen. het is zeer intuïtief en gebruiksvriendelijk.
Ik had geen betere keuze kunnen maken!
Op vandaag gebruik ik tijdsregistratie, Project Management, facturatie, offertes en kosten. Perfect voor een startend bedrijf in de zakelijke dienstverlening.

Meer...Minder...
Julie Alloncius

super programma, overzichtelijk en handig voor een zeer voordelige prijs.

Meer...Minder...
Roel van Malcote

Duidelijk en gebruiksvriendelijk programma. Zeker een meerwaarde voor het bedrijf! Bij vragen krijg je snelle feedback! Top!

Meer...Minder...
Yani Economou

Erg tevreden met het programma en de snelle en goede support!

Meer...Minder...
Corné Hoek
 

Ontdek de voordelen voor architectenbureaus

Lees hieronder waarom CoManage reeds het favoriete

administratieprogramma is van verschillende architectenbureaus

invoice_icon

Langdurige projecten opvolgen

Ieder project heeft zijn eigen fases. In CoManage houd je eenvoudig bij welk project in welke fase zit. Zo zal je opvolging altijd ‘on point’ zijn. Voor soortgelijke projecten maak je eenvoudig een template aan, die je vaker kan gebruiken.

clock_icon

Uitgebreide offertes professioneel opmaken

Eén offerte bevat een hoop uitleg. Soms komt een deel van deze uitleg bij verschillende klanten overeen. Daarom maak je in CoManage eenvoudig een template aan voor verschillende soorten offertes. Dit scheelt tijd en tijd is geld.

Razendsnel klantgegevens opzoeken in je CRM

Alle klantinformatie opslaan in één systeem

De ene klant vraagt enkel een offerte aan en de andere klant bouw je een langdurige samenwerking mee op. Toch is het handig om al deze informatie op één plek op te slaan. In CoManage houd je al deze informatie eenvoudig bijeen.

 
Invoice overzicht afbeelding  

Functionaliteiten voor architectenbureaus

Met CoManage heb je een verzameling aan tools die je het leven als architectenbureau gemakkelijker maken:

Blogberichten voor architectenbureaus
 

Een Offerte Maken - 5 fouten en frustraties (die je kan vermijden)

Een offerte maken kost tijd. Kostbare tijd. En als de klant jouw offerte uiteindelijk niet aanvaardt, is dit voorgoed verloren tijd. Dat wil helaas niet zeggen dat je als ondernemer helemaal geen offertes hoeft te maken. Offertes zijn immers cruciale documenten om de groei van je bedrijf te stimuleren.

We zetten in dit artikel vijf frustraties bij het maken van een offerte op een rij. En tonen aan hoe je die eenvoudig kan vermijden.

Lees meer

Wat is (het nut van) een klantenbestand?

Een klantenbestand is een document dat de belangrijkste gegevens van je klanten bevat. Een eenvoudige definitie, maar hiermee is het laatste woord over klantenbestand zeker niet gezegd.

In dit artikel beantwoorden we de vraag waarom je een klantenbestand écht wél nodig hebt.

Het lijkt misschien dat we hiermee een open deur intrappen. Maar zelfs zelfstandigen en ondernemingen die al jaren actief zijn, hebben soms geen klantenbestand. Of gebruiken het niet. Of doen het op een ouderwetse manier.

Lees meer

Openstaande facturen vermijden? Wordt tot 30% sneller betaald met deze 10 tips

Lig jij ‘s nachts ook wakker van openstaande facturen? Volkomen terecht. Elke factuur die niet, of te laat betaald wordt, kan het bestaan van jouw onderneming in gevaar brengen.

Ben jij het beu om te wachten op, of te smeken voor jouw geld? Lees dan onze 10 tips om openstaande facturen te vermijden.

Zelf je geld innen is immers sneller en goedkoper dan een incassobureau inschakelen. Extra bonus: klanten die op tijd betalen, verhogen de kwaliteit van jouw nachtrust.

Lees meer
🚀
Gebruik net zoals 1500 andere bedrijven CoManage en vereenvoudig je administratie!
Test 14 dagen gratis
zonder aankoopverplichting 👍